Ahad, 27 Mei 2012

Online Sambil Buat Duit Pantas Dengan Says.com

Views



Salam Wasilah buat korang semua... :)
ok kali nie saya nak ajar korang cara untuk buat duit tanpa keluarkan modal cara nya amat mudah sahaja tak perlukan apa2 software.. yang anda perlukan ialah akaun Says.


Apa itu Says? KLIK Secara ringkasnya, Says juga merupakan komuniti pengiklan milik anak jati Malaysia. Senang cakap, Says lebih kurang sama seperti Churp churp dan Nuffnang.

Kelebihan Says

Says mempunyai kelebihannya yang tersendiri. Kelebihan-kelebihan ini memberikan daya tarikan kepada semua yang menyertainya untuk ‘kapel’ dengan setia. Apakah kelebihan itu?

1. Pendapatan yang diupdate setiap jam.

Ya, jumlah pendapatan anda akan diupdate setiap jam. Anda boleh melihat berapa jumlah unik klik iklan-iklan yang anda promosikan itu beserta dengan jumlah pendapatan. Biasanya Says akan memberi RM 0.20 – RM 0.40 bagi setiap unik klik bergantung kepada nilai iklan itu.

2. Bayaran melalui online banking

Apabila anda mendapat cukup jumlah minimun yang ditetapkan iaitu RM 50.00, anda dibenarkan untuk request anda punya earning. Pihak Says akan memproses wang anda dan akan mengkreditkan kedalam bank anda!

Bagaimana mengiklan?

Anda perlu menyebarkan iklan Says dengan menggunakan Facebook dan Twitter atau membuat pos-pos berkaitan iklan Says di blog. Ianya cukup mudah. Saya akan kongsikan sedikit teknik yang perlu anda lakukan pada masa akan datang insyaAllah.



Gambar diatas ini merupakan jumlah pendapatan saya di Says. tak la hebat sangat tapi boleh la koz saya join baru jer dalam 2, 3 jam yang lepas :) so marilah kita sama meng earn kan pendapatan bersama Says.Com

Berminat dengan Says? Sertai sekarang KLIK UNTUK DAFTAR

sebarang pertanyaan sila komen di bawah atau ruang Shoutbox kotak hijau di tepi tu..



Terima kasih kerana sudi membaca entri kuihkosoi. kalau suka.. silakan like

2 ulasan:

copyright© 2012. All Right Reserved by Kuih Kosoi